Kan KeurigOnline mijn website verhuizen?

Bij een verhuizing van webhostingprovider komt veel kijken. Vooral als het een bestaande domeinnaam is met actieve website en/of e-mailadressen. Je wil natuurlijk niet dat uw website offline raakt of dat je het e-mailarchief kwijt raakt. Om dit uit handen te nemen en je volledig te ontzorgen bieden we een verhuisservice aan.


De kosten van de verhuisservice

De kosten van de verhuizing zijn eenmalig € 49,- excl. 21% btw per domeinnaam inclusief 1 website en 4 mailboxen. Daarnaast komen nog de jaarlijkse kosten voor de domeinregistratie(s) en het hosting pakket.


De website en/of mail zal niet offline gaan gedurende de verhuizing, er zijn dus geen onderbrekingen.


Als je akkoord gaat met de kosten en een verhuizing in gang wil zetten dan ontvang ik graag een reactie met antwoorden op de hier onder gestelde vragen. We zullen de verhuizing dan zo snel mogelijk inplannen.


Het moment van verhuizen

Meestal migreren we websites vroeg in de ochtend. We bereiden alles goed voor zodat we alleen nog maar de schakelaar om hoeven te halen. De dag ervoor hebben we alles al omgezet en getest. Als er dan iets mis gaat hebben we nog de hele dag om contact met elkaar te hebben en eventuele problemen op te lossen.


Heb je zelf al een bepaalde datum in gedachten? Geef het gerust aan ons door.


De te verhuizen diensten

Om een beeld te krijgen van uw situatie hebben we de volgende vragen:

  • Hoeveel domeinnamen gaat het om?
  • Hoeveel websites gaat het om?
  • Hoeveel e-mailaccounts gaat het om?
  • Hoeveel schijfruimte is er op het moment in gebruik bij de huidige provider?
  • Op basis van bovenstaande gegevens kunnen we het juiste pakket voor je aanmaken.

Accountgegevens

Om de verhuizing in gang te zetten hebben we een aantal zaken van je nodig:


  • Een klantnummer bij KeurigOnline. ( Deze kan je hier aanmaken )
  • Verhuiscode(s) van de domein(en)
  • De inloggegevens van de oude hostingpartij. ( Denk hierbij aan DirectAdmin, cPanel, etc. )
  • Onderstaande is alleen nodig als we ook een website moeten migreren
  • Inloggegevens voor het CMS ( WordPress, Joomla, etc. )
  • FTP of SSH gegevens om de bestanden te kunnen benaderen

Onderstaande is alleen nodig als we ook de inhoud van bestaande e-mailaccounts moeten migreren

  • De mailboxen die overgezet moeten worden.
  • Wachtwoorden van de over te zetten mailboxen
Heb je een antwoord op je vraag gekregen? Heel erg bedankt voor je feedback! Er is een probleem opgetreden bij het verzenden van je feedback.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact op Neem contact op